Forum BMW KLUB NDZ Strona Główna BMW KLUB NDZ

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

odpowietrzenie silnika m62

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW KLUB NDZ Strona Główna -> Mechanika, Elektryka & Eksploatacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jaras1988
Forumowicz



Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zalesie k. Dzialdowa

PostWysłany: Pon 20:28, 02 Wrz 2013    Temat postu: odpowietrzenie silnika m62

siemanko. jakie znacie skuteczne i sprawdzone sposoby odpowietrzenia ukladu chłodzenia w silniku m62? ostatnio zauwazyłem u siebie w pompce elektrycznej wyciek plynu i postanowilem ja uszczelnic. okazało sie ze jedna srubka byla uje.... i ja rozwierciłem na wylot i zastapiłem sruba z nakretką. pompka jest juz włozona cały płyn jest spuszczony i wydmuchany z bloku. mam zamiar go zalac nowym płynem. znam jeden sposob na odpowierzenie ale moze znacie własne prostsze sposoby na odpowietrzenie.
ps. jaka cisza sie zrobiła na forum...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
E39
Administrator



Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:39, 02 Wrz 2013    Temat postu:

Ziomek , cisza jest bo uzytkownicy mało sie udzielają Razz Kiedys odpowietrzałem na nagrzanym chodzącym silniku, odręcając i dokręcając systematycznie odpowietrzniki ( odpowietrznik ) do momentu aż z nich przestały wydobywać sie bąbelki powietrza. ( pamietając o dolewaniu płynu oczywiście ). Są zwolennicy uzupełniania płynu na zgaszonym silniku... na zapłonie, nie wiem na czym to polega i nie kumam tego, moim zdaniem powinien być obieg w układzie ;] ale to szczegół

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jaras1988
Forumowicz



Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zalesie k. Dzialdowa

PostWysłany: Wto 19:57, 03 Wrz 2013    Temat postu:

E39 napisał:
Ziomek , cisza jest bo uzytkownicy mało sie udzielają Razz Kiedys odpowietrzałem na nagrzanym chodzącym silniku, odręcając i dokręcając systematycznie odpowietrzniki ( odpowietrznik ) do momentu aż z nich przestały wydobywać sie bąbelki powietrza. ( pamietając o dolewaniu płynu oczywiście ). Są zwolennicy uzupełniania płynu na zgaszonym silniku... na zapłonie, nie wiem na czym to polega i nie kumam tego, moim zdaniem powinien być obieg w układzie ;] ale to szczegół

dziś próbowałem tego sposobu na nagrzanym silniku ale bąbelki powietrza ciagle wylatują, może z lpg jest trudniej odpowietrzyć. a odkręcając korek wywala mi plyn, m62 ma chłodzenie cisnieniowe. poczekalem az ostygnie dolalem plynu odpaliłem zeby sie nagrzała i dalej popuszczalem powietrze odpowietrznikiem i dalej leciało. jutro sprawdze poziom płynu i ewentualnie doleje, moze to juz wystarczy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
E39
Administrator



Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:56, 04 Wrz 2013    Temat postu:

sprobuj i daj znać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jaras1988
Forumowicz



Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zalesie k. Dzialdowa

PostWysłany: Nie 21:47, 08 Wrz 2013    Temat postu:

witam, próbowalem Twojego sposobu odpowietrzenia na rozgrzanym silniku i wydaje mi sie układ mam odpowietrzony ale nie całkowicie. nagrzewalem samochod kilka razy tak aby w ukladzie zrobilo sie wysokie cisnienie które wypchnie pecherzyki powietrza. oczywiscie za kazdym razem czekalem az ostygnie i dolewalem plyn. moim zdaniem przewód od lpg który idzie góra nad poziomem płynu w silniku uniemozliwia odpowietrzenie w 100%. idzie on od trojnika przy nagrzewnicy do reduktora. ciekawe czy on ma jakikolwiek wpływ na odpowietrzenie. jak odpalam auto musze bardzo długo czekac az silnik sie rozgrzeje i poplynie tam gorący plyn. a m62 rozgrzewa sie bardzo szybko

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kuba
Administrator



Dołączył: 01 Wrz 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:57, 08 Wrz 2013    Temat postu:

Ale przełącza Ci normalnie z Pb na LPG jak kiedyś ? Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kmieciu
Administrator



Dołączył: 02 Sie 2013
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 9:27, 09 Wrz 2013    Temat postu:

moim sposobem na odpowietrzenie było dolewanie płynu pod korek, następnie przykładanie ust do zbiorniczka i po prostu dmuchanie żeby popchnąć płyn i tak kilka razy do momenty aż płyn dalej nie wchodził i już nie trzeba było dolewać Smile z tym że w m50.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kmieciu dnia Pon 9:27, 09 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW KLUB NDZ Strona Główna -> Mechanika, Elektryka & Eksploatacja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin