Forum BMW KLUB NDZ Strona Główna BMW KLUB NDZ

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

uszczelniacze zaworow m62

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW KLUB NDZ Strona Główna -> Mechanika, Elektryka & Eksploatacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jaras1988
Forumowicz



Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zalesie k. Dzialdowa

PostWysłany: Wto 21:35, 06 Sie 2013    Temat postu: uszczelniacze zaworow m62

siemanko , po dłuższym postoju mojego auta zauważyłem wyciek oleju spod kolektora wydechowego prawej głowicy. silnik to oczywiście m62tu44 bez vanosow. podejrzewam nieszczelne uszczelniacze i poje pytanie polega czy ich wymiana obedzie sie bez ściągania głowic i jakby wygladała wymiana tych uszczelniaczy w takim silniku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
E39
Administrator



Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:49, 06 Sie 2013    Temat postu:

Jaras, jest opcja wymiany uszczelniaczy bez sciągania głowic, jeśli chcesz jednak by po wymianie uszczelniaczy problem szybko nie powrocił to należy, sciagnąc glowice, przeszlifować gniazda zaworowe i wymienic dopiero uszczelniacze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
E39
Administrator



Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:53, 06 Sie 2013    Temat postu:

Co do wymiany w V8 to nie wiem , nie miałem okazji robić tego ( tylko wymiana odmy była wykonana przeze mnie )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jaras1988
Forumowicz



Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zalesie k. Dzialdowa

PostWysłany: Wto 21:56, 06 Sie 2013    Temat postu:

w weekend wyjeżdżam na urlop nad morze, po powrocie zobacze czy wyciek nadal jest i wtedy bede coś z tym robił. auto stoi od 4 miesięcy i było tylko co jakiś czas przepalane. może byc też taka opcja że olej sie sączył sie od tego ze auto dlugo stało. oby ten wyciek ustapił bo koszt bedzie ogromny...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
E39
Administrator



Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:00, 06 Sie 2013    Temat postu:

Jeżeli auto długo stoi to takie coś moze wystąpić. Nawet jak nim nie jezdzisz trzeba od czasu do czasu przepalic autko by "żyłami" poplynela benzyna, olej i inne płyny.

Czy podczas odpalania wylatuje jednorazowo / wielorazowo niebieska chmurka z tłumika? Czy auto bierze olej ( jak to Beemka pewnie tak ) i ile / lub co ile km albo tygodniowo / miesiecznie i ile tego oleju dolewasz?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jaras1988
Forumowicz



Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zalesie k. Dzialdowa

PostWysłany: Wto 22:09, 06 Sie 2013    Temat postu:

E39 napisał:
Jeżeli auto długo stoi to takie coś moze wystąpić. Nawet jak nim nie jezdzisz trzeba od czasu do czasu przepalic autko by "żyłami" poplynela benzyna, olej i inne płyny.

Czy podczas odpalania wylatuje jednorazowo / wielorazowo niebieska chmurka z tłumika? Czy auto bierze olej ( jak to Beemka pewnie tak ) i ile / lub co ile km albo tygodniowo / miesiecznie i ile tego oleju dolewasz?

jeżdze bardzo mało, przez rok czasu zrobiłem ok 6tyś, mam auto firmowe którym robie rocznie ok 50tyś. jeśli chodzi o olej tymienialem tylko raz zaraz po zakupie na castrol 5w-40. do auta wchodzi 7,5 litra wiec jak jest jakis mały ubytek to jest to na bagnecie wprawdzie niezauwazalne, raz tylko dolałem 0.2l. po tym jak zauwazyłem wyciek spod kolektora a jesli chodzi o odpalenie po dłuższym postoju nie zauwazam żadnego dymiemia. odme mam wymieniona, ciężki jest dostep miedzy kolektorem a grodzią ale tragedii nie bylo. tylko po wymianie przy wysokich slychac było gwizd ale jak wyczytałem na innym forum jedno podciśnienie musi byc zaślepione ktore zasysa powietrze i gwizd ustapił i praca silnika sie polepszyla.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
azi
Klubowicz



Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:54, 06 Sie 2013    Temat postu:

to dobrze że masz wymienioną odme, należy wymieniać odme bo to jest bardzo istotne dla silnika / dla odpowietrzenia skrzyni korbowej. Niektorzy nawet nie mają pojecia o odmie i w autach robi po 300 tys kilometrów a wymiana odmy moze znacznie poprawic prace silnika. poprzez jego odpowietrzenie, odma kieruje nagromadzone gazy z powrotem do cylindrów. dużo można o tym pisać i każdemu polecam wymienić odme.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jaras1988
Forumowicz



Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zalesie k. Dzialdowa

PostWysłany: Śro 20:25, 07 Sie 2013    Temat postu:

azi napisał:
to dobrze że masz wymienioną odme, należy wymieniać odme bo to jest bardzo istotne dla silnika / dla odpowietrzenia skrzyni korbowej. Niektorzy nawet nie mają pojecia o odmie i w autach robi po 300 tys kilometrów a wymiana odmy moze znacznie poprawic prace silnika. poprzez jego odpowietrzenie, odma kieruje nagromadzone gazy z powrotem do cylindrów. dużo można o tym pisać i każdemu polecam wymienić odme.

odma w V8 jest bardzo ważna, objaw padnietej odmy mozna też rozpoznać po wyciągnieciu bagnetu jak zasysa powietrze. w swojej m62 mialem też problem z uszczelkami pod pokrywą zaworów, olej sączył sie do gniazd świecowych i paliły mi sie cewki, 4 o ile pamietam. ale i tak uważam ten silnik za bardziej udany niz ten po 98r. na vanosie... brak alternatora wodnego, elektronicznej przepustmicy no i problematycznych vanosow. nie jeździłem nigdy betą z takim silnikiem ale podejrzewam ze osiagi sa na podobnym poziomie, moze moment obrotowy jest wyzszy i troszke miejsze slalanie ale skoro różnica jest ok jednego litra to o czym my gadamy:) u mnie średnie wychodzi ok 15-16litrów


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
E39
Administrator



Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:53, 07 Sie 2013    Temat postu:

Jak sie kupuje V8 to nie liczy sie spalania Razz Miałem V8 co prawda 3,5 i szukam dla siebie wlasnie 3,5 ale nie moge znalezc zadbanego egzemplarza

Co do odmy z tym bagnetem masz w 100% racje. Uszczelke pod "klawiaturą" należy rownież wymienić. Nie miałem styczności praktycznej z V8kami powyżej 98 roku więc sie nie wypowiem, jedna i druga 3,5 były z 96 roku.

Co do vanosa to sie nie zgodze, uważam za duży atut posiadanie vanosa albo podwójnego, natomiast jeśli chodzi o naprawe gdy zaczyna już grzechotać to też nie polecam Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jaras1988
Forumowicz



Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zalesie k. Dzialdowa

PostWysłany: Śro 21:00, 07 Sie 2013    Temat postu:

3.5 i 4.4 sa podobne jeśli chodzi o koszty utrzymania i napraw. części i spalanie praktycznie na tym samym poziomie, a róznica 40KM więc osobiscie szukałbym 4.4Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
E39
Administrator



Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:03, 07 Sie 2013    Temat postu:

Co do 4.4 widziałem pare ładnych - najpierw oceniam wizualnie a pozniej komputer miernik lakieru i jazda próbna - w tym w touringu, bardzo mi sie podobają.
We wrześniu wyrusze na polowanie, tylko swoją wystawie na sprzedaż, ewentualnie zamienie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW KLUB NDZ Strona Główna -> Mechanika, Elektryka & Eksploatacja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin